Časté otázky

Od klientov sme zaznamenávali veľké množstvo otázok, ktoré sa spravidla opakovali. Vybrali sme z nich tie najčastejšie,  na ktoré odpovede nájdete na tejto podstránke. Ak sa ale radšej chcete porozprávať ako čítať, pokojne nám zavolajte na číslo v sekcii kontakt. Radi sa s Vami porozprávame a na vaše prípadné otázky zodpovieme.

Službu sa snažíme pre vás robiť čo najjednoduchšou. Byt si od vás prenajmeme priamo my a obsadíme ho spoľahlivým nájomníkmi, s ktorými zastrešíme kompletný servis procesu prenájmu. Vy sa tak nemusíte o nič starať. Byt zveríme len tým najlepším, pravidelne ho kontrolujeme a staráme sa oň, ako by bol náš vlastný . Od nás máte garantovaný nájom každý mesiac v rovnaký deň a v plnej výške a to aj v prípade, kedy je byt prázdny alebo nájomník neplatí. Odpadá vám tak celé riziko nepravidelného nájomného a nečakaných výpadkov vo vašom rozpočte. Pracujeme efektívne s nákladmi a servisom bytov vzhľadom na veľkosť nášho portfólia nehnuteľností. Akékoľvek problémy nájomníkov riešime s nimi priamo my a vám nebude nikto nečakane volať s operatívnymi problémami na byte. Budete len informovaní o výsledku riešenia a odbremeňuje vás od všetkých starostí.

Za naše služby fyzicky neplatíte. Dohodneme sa na výške garantovaného nájmu na začiatku našej spolupráce. My čiastku mierne navýšime a je na nás, aby sme zohnali podnájomníka, ktorý bude plniť naše vysoké nároky a súčasne platiť navýšené nájomné.
Nie, krátkodobé prenájmy neprevádzkujeme. Byt bude prenajatý iba priamym nájomníkom formou dlhodobého prenájmu, byt potrebujeme udržiavať vo výbornom stave pretože zaň ručíme. Rovnako nám záleží na udržiavaní dobrých vzťahov so susedmi a bezpečnosť v bytových domoch.

V podstate hneď. Bežne sa pred začiatkom spolupráce stretávame dva krát, no v prípade, že vám situácia ponáhľa a cestujete napríklad do zahraničia, vieme proces spojiť do jedného stretnutia – v tomto prípade bude trvať približne 2 hodiny ale zvládneme to podľa vašej potreby. Najčastejšie vieme stretnutie dohodnúť v jednotkách dní.

Veríme, že čo najrýchlejšie – najviac dokáže zavážiť napríklad lokalita, ale pre rýchle obsadenie bytu máme nastavené procesy tak, aby sme sa po našej dohode vedeli plne sústrediť na nájdenie podnájomníkov práve do vášho bytu. Následne vám chodia platby za nájom so 100% pravidelnosťou bez ohľadu na to, či byt je alebo prípadne v budúcnosti nejaké obdobie nie je obsadený.

Byt kontrolujú naši pracovníci na pravidelnej báze, zisťujú či je všetko v poriadku a či sa podnájomníkom dobre býva. V momente ak je potrebné niečo riešiť, dáme sa do toho. Vás sa tieto starosti žiadnou formou netýkajú, dostanete o nich samozrejme informáciu formou pravidelného reportu. Vaše prípadne osobné preferencie týkajúce a rozhodovania a opravách, prípadne pravidelnosti kontroly bytu si dohodneme v úvode spolupráce tak, aby bola dosiahnutá vaša maximálna spokojnosť.

Nájomnú zmluvu uzatvárame štandardne na 2-3 roky, no všetko je vždy vecou dohody a ľudský prístup je vždy pre nás prvoradý.

V zmluve vás chráni pre tieto prípady niekoľko-mesačná výpovedná lehota, no vieme že život sa niekedy nedám predvídať a potrebovali by ste váš byt rýchlo, vždy sa vieme operatívne dohodnúť a situáciu riešiť tak, aby bolo vašej potrebe vyhovené. Pri štandardnom nájomnom vzťahu bez nás by to mohol byť väčší problém.